Cepom - Telefonisch een afspraak maken

Termen

Doelgroep

Alle medewerkers in contact met klanten die professioneler, efficiënter, effectiever en winstgevender willen zijn

Nuttige basiskennis

Geen basiskennis vereist

Deelnemers

Min. 6 deelnemers

Inhoud

Inhoud

  • De specifieke kenmerken van een telefoongesprek: voor- en nadelen
  • De telefoonstem: beheersing aan de hand van een goede voorbereiding
  • Eigenschappen van een professioneel telefoongesprek
  • Het verkrijgen van een telefonische afspraak: voorbereiden, presenteren, aanspreken, argumenteren
  • Snel de behoeften van de prospect bepalen door vooraf opgestelde, gerichte vragen te stellen
  • Een commercieel voorstel doen dat de interesse van de potentiële klant wekt: iedereen maakt zijn eigen pitch
  • Formuleer de kenmerken van uw product tot voordelen voor de klant
  • Reageer op de belangrijkste bezwaren
  • Stuur de klant snel door naar een afspraak

Doelen

  • De specifieke kenmerken van een telefonisch commercieel contact bepalen
  • De technieken voor het verkrijgen van een telefonische afspraak onder de knie krijgen
  • Uw verkoopgesprek sturen en uw doelgerichte vragen stellen
  • Weten hoe om te gaan met bezwaren

Nuttige info

Methodologie

  • Individuele reflectie
  • Duo reflectie
  • Deelnemersboekje
  • Werken in subgroepen
  • Plenaire bespreking
  • Interactieve presentatie
  • Individueel actieplan

Duurtijd

1 dag

Aantal punten

Voor deze opleiding worden geen FSMA-punten toegekend

Localisatie

Op de plaats die u verkiest op voorwaarde dat er voldoende inschrijvingen zijn

Toon mijn interesse

Terug naar catalogus

Verhuizen

We verhuizen deze maandag 6 mei

Skip